2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс-оқу жоспары.
Түсінік хат
2020-2021 оқу жылында №9 Абай атындағы орта мектебінің білім беру процесін ұйымдастыру кезінде 2020-2021 оқу жылына арнаған әдістемелік нұсқау хатты, сонымен бірге «Короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы №345 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдары, ҚР МЖМБС №604 31.10.2018 қаулысымен және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 16-қосымша ҚР Білім және ғылым министрінің 04.09.2018 № 441 бұйрығымен. жаңартылған білім беру мазмұнына көшкен білім берудің үлгілік оқу жоспарлары басшылыққа алынып жасалды.
«Білім беру ұйымдарында рұқсат етілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 27.09.2013 жылғы №400 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары басшылыққа алынып жасалды.
«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсанындағы №557 бұйрығы мен «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылдың 12 тамызындағы №499 бұйрығы басшылыққа алына отырып мектеп алды даярлық тобы оқу жоспары құрылды.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Терроризм мен экстремизм көріністерінің алдын алу және тыю жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі №281 бұйрығымен бекітілген «Жалпы орта білім беретін мектептердің 8, 9-сыныптарына арналған «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсына аптасына 1 сағат енгізілсе, осы мақсатта 8 сыныпта «Діни сауаттылықты қалыптастыру негіздері» курсына 1 сағат Білім және ғылым министрінің 03.04.2013 жылғы №115 бұйрығымен бекітілген орта білім беретін мектептерге арналған оқу бағдарламалары бойынша жүзеге асырылады.
- 1-4 сыныптар 08.11.2012 жылғы №500 бұйрықтың 04.09.2018 №441 бұйрықты басшылыққа ала отырып вариативті сағаттар есебінен 1, 2 сыныптарға «Қызықты математика» - 1 сағат, оқушыларды ана тілінде жазу сауаттылығы мен көркем жазу каллиграфиясын қалыптастыру мақсатында 1-2 сыныптарына «Көркем жазу» курсына 1 сағат, 3-4 сыныптарға «Логикалық математика», «Қызықты математика» тақырыптарында 1 сағаттан, «Тіл дамыту», «Шешендік өнер» және «Рухани жаңғыру» идеологиясын бастауыш сыныптарда түйсінту мен туған өлкеге деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында «Туған өлке» таңдау курсына 3-4 сыныптарда 1 сағаттан берілді
8,9 сыныптарда «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушылардың экологиялық-биологиялық, көркем және техникалық шығармашылықпен айналысуына жағдай жасау мақсатында, патриоттық сезімдерін ояту мен қатар туған жер тарихымен таныстырушы құрал ретінде оқушы компоненті сағат есебінен «Туған өлке тарихы» курсына 1 сағаттан берілді. 6-7 сыныптарда оқушылардың патриоттық сана-сезімін дамыту мақсатында «Мәңгілік ел», оқушы бойындағы лидерлік қасиеттерін ояту мақсатында «Көшбасшы мектебі» қолданбалы курстарынан1 сағаттан ұсынылды. 5-9 сыныптарда 08.11.2012 жылғы №500 бұйрықтың 04.09.2018 №441 бұйрық, 17.08.2020 №350 бұйрығын басшылыққа ала жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді ала отырып вариативті сағаттар «Адам ағзасында кездесетін химиялық элементтер», «Экология негіздері», «Жас математик», «Логикалық есептер» курстары есебінен функционалдық сауаттылығын арттырумен қатар, АКТ қолдануда жаңашыл болуына көмектесетін «Робототехника» мен «Жас информатик», «Информатика қызықтары» тақырыбында таңдау пәндерінен 1 сағаттан берілді.
8-9 сыныптардың вариативтік сағаттар есебінен «Қызықты сызу», «Экология және тіршілік» курстарымен қатар 2020-2021 оқу жылындағы биология пәнінің үш тілділікке байланысты 8 сыныпқа 1 сағат бөлінді. 11 сыныптарда оқушылардың ұлы ақын Абайдың шығармаларын оқып-үйрену мен қатар ұлтжандылық сезімдерін ояту, Абайдың шығармашылығын толық игертіп, поэзия құдіретін таныту, ақын шығармаларын әлем әдебиетімен салыстыра білуге үйрету мақсатында «Абайтану» таңдау курсына 1 сағаттан берілді.
10-11 сыныптарда жұмыстық оқу жоспары 17-қосымша ҚР Білім және ғылым министрінің 04.09.2018 № 441, 15.05.2019 жылғы №205, 17.08.2020 №350 бұйрығымен міндетті оқу пәндерін оқумен қатар білім алушылардың психологиялық мамандық таңдау сауалнамасы жүргізілген анықтамаға сүйене отырып 10,11 сынып оқушыларының және ата-аналарының өтініші негізінде таңдау пәндерінің тереңдетілген стандарт деңгейі бойынша 4 сағат химия және 4 сағат физика пәндерін таңдады, ал таңдау пәндерінің стандартты деңгейі бойынша «Дүниежүзі тарихы» курсын таңдады. Таңдау курстарының есебінен химия, география, математика пәнінен «Теңсіздіктерді шешу жолдары», «Кәсіпкерлік және бизнес», «Компьютерлік модельдеу» мен «Графика және жобалау» курстарына наурыз айындағы №7 педагогикалық кеңесінің шешімімен бекітіліп 1 сағаттан берілді. ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы №292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 мамыр №205 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары бойынша жасалды.
2020-2021 оқу жылында мектептің жоғарғы сатысындағы оқушыларға ерте кәсіптік бағыт беру мақсатында оқытудың жаратылыстану – математика бағытының жаратылыстану бағдарлы сыныбында география, химия, «Компьютерлік модельдеу» қолданбалы курстары арқылы жүзеге асырылады және 10 сынып оқушыларына «Оқу дала жаттығулары» оқу курсына 1 сағат бөлінді.
ҚР Білім және ғылым министрінің «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы 2012 жылғы 8 қарашаның №500 және ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрығындағы 73-80 қосымшаларды басшылыққа ала отырып денсаулық жағдайына байланысты ұзақ уақыт бойы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын білім алушылар 6 сынып оқушысы Сабыр А. пен 11 сынып оқушысы Жамалбек А. үйде жеке оқыту ұйымдастырылды
Бастауыш білім берудің жұмыстық оқу жоспары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағаты | |
Апталық | |||
1 | 2 | ||
1. Инвариантты компонент | |||
І | Тіл және әдебиет | 10 | 11 |
1 | Сауат ашу | 6 | - |
2 | Қазақ тілі | - | 4 |
3 | Әдебиеттік оқу | - | 3 |
4 | Орыс тілі | 2 | 2 |
5 | Ағылшын тілі | 2 | 2 |
ІІ | Математика | 4 | 4 |
6 | Математика | 4 | 4 |
ІІІ | Жаратылыстану | 2 | 2 |
7 | Жаратылыстану | 1 | 1 |
8 | Дүниетану | 1 | 1 |
ІV | Адам және қоғам | 1 | 1 |
9 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 |
V | Технология және өнер | 2 | 2 |
10 | Музыка | 1 | 1 |
11 | Көркем еңбек | 1 | 1 |
VI | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
12 | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
Инвариантты оқу жүктемесі | 22 | 23 | |
2. Вариативтік компонент | |||
Таңдауы бойынша сабақтары | - | 1 | |
«Көркем жазу» | 1 | ||
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар | 2 | 1 | |
«Қызықты математика» | 1 | 1 | |
«Көркем жазу» | 1 | - | |
Вариативті оқу жүктемесі | 2 | 2 | |
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 24 | 25 |
Бастауыш білім берудің жұмыстық оқу жоспары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағаты | |
Апталық | |||
3 | 4 | ||
1. Инвариантты компонент | |||
І | Тіл және әдебиет | 11 | 11 |
1 | Сауат ашу | - | - |
2 | Қазақ тілі | 4 | 4 |
3 | Әдебиеттік оқу | 3 | 3 |
4 | Орыс тілі | 2 | 2 |
5 | Ағылшын тілі | 2 | 2 |
ІІ | Математика | 6 | 6 |
6 | Математика | 5 | 5 |
Информатикка | 1 | 1 | |
ІІІ | Жаратылыстану | 3 | 3 |
7 | Жаратылыстану | 2 | 2 |
8 | Дүниетану | 1 | 1 |
ІV | Адам және қоғам | 1 | 1 |
9 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 |
V | Технология және өнер | 2 | 2 |
10 | Музыка | 1 | 1 |
11 | Көркем еңбек (Технология) | 1 | 1 |
VI | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
13 | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
Инвариантты оқу жүктемесі | 26 | 26 | |
2. Вариативтік компонент | |||
2.1. Мектеп компоненті | |||
Таңдау сабақтары | 1 | 1 | |
1 | «Шешендік өнер» | 1 | |
2 | «Тіл дамыту» | 1 | |
Жеке және топтық консультациялар, белсенді қозғалыс сипатындағы сабақтар | 2 | 2 | |
1 | «Туған өлке» | 1 | 1 |
2 | «Логикалық математика» | 1 | |
3 | «Қызықты математика» | 1 | |
Вариативті оқу жүктемесі | 3 | 3 | |
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 29 | 29 |
Негізгі орта білім берудің жұмыстық оқу жоспары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағат | ||
Апталық | ||||
5 | 6 | 7 | ||
1. Инвариантты компонент | ||||
І | Тіл және әдебиет | 11 | 10 | 11 |
1 | Қазақ тілі | 3 | 3 | 2 |
2 | Қазақ әдебиеті | 2 | 2 | 3 |
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 | 3 | 3 |
4 | Ағылшын тілі | 3 | 3 | 3 |
ІІ | Математика және инфор | 6 | 6 | 6 |
5 | Математика | 5 | 5 | |
6 | Алгебра | - | 3 | |
7 | Геометрия | - | 2 | |
8 | Информатика | 1 | 1 | 1 |
ІІІ | Жаратылыстану | 2 | 2 | 7 |
9 | Жаратылыстану | 2 | 2 | |
10 | География | - | 2 | |
11 | Биология | - | 2 | |
12 | Физика | - | 2 | |
13 | Химия | - | 1 | |
ІV | Адам және қоғам | 4 | 4 | 4 |
14 | Қазақстан тарихы | 2 | 2 | 2 |
15 | Дүние жүзі тарихы | 1 | 1 | 1 |
16 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 1 |
V | Технология және өнер | 3 | 3 | 1 |
17 | Музыка | 1 | 1 | |
18 | Көркем еңбек | 2 | 2 | 1 |
VII | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 |
19 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 |
Инвариантты оқу жүктемесі | 29 | 29 | 32 | |
2. Вариативтік компонент | ||||
Элективті курстар | 2 | 3 | 1 | |
1 | Адам ағзасында кездесетін химиялық элементтер | 1 | ||
2 | Экология негіздері | 1 | ||
3 | Жас информатик | 1 | ||
4 | Информатика қызықтары | 1 | ||
5 | Мәңгілік Ел | 1 | ||
6 | Көшбасшы мектебі | 1 | ||
Жеке және топтық сабақтар | 1 | 1 | 1 | |
1 | Робототехника | 1 | 1 | |
2 | Өлкетану | 1 | ||
Вариативті оқу жүктемесі | 3 | 4 | 2 | |
Оқу жүктемесінің шекті көлемі | 32 | 33 | 34 |
Негізгі орта білім берудің жұмыстық оқу жоспары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағат | |||
Апталық | |||||
8 | 9 | ||||
1. Инвариантты компонент | |||||
І | Тіл және әдебиет | 11 | 10 | ||
1 | Қазақ тілі | 2 | 2 | ||
2 | Қазақ әдебиеті | 3 | 3 | ||
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 | 3 | ||
4 | Шетел тілі | 3 | 3 | ||
ІІ | Математика және информатика | 6 | 6 | ||
5 | Математика | ||||
6 | Алгебра | 3 | 3 | ||
7 | Геометрия | 2 | 2 | ||
8 | Информатика | 1 | 1 | ||
ІІІ | Жаратылыстану | 8 | 8 | ||
9 | Жаратылыстану | ||||
10 | География | 2 | 2 | ||
11 | Биология | 2 | 2 | ||
12 | Физика | 2 | 2 | ||
13 | Химия | 2 | 2 | ||
ІV | Адам және қоғам | 4 | 5 | ||
14 | Қазақстан тарихы | 2 | 2 | ||
15 | Дүние жүзі тарихы | 1 | 1 | ||
16 | Құқық негіздері | 1 | |||
17 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | ||
18 | Көркем еңбек | 1 | 1 | ||
VII | Дене шынықтыру | 3 | 3 | ||
19 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | ||
Инвариантты оқу жүктемесі | 33 | 34 | |||
2. Вариативтік компонент | |||||
2.1 мектеп компоненті | |||||
Факультативтер. Таңдау курстар | 2 | 3 | |||
1 | Экология және тіршілік | - | 1 | ||
2 | Биология | 1 | |||
3 | Қызықты сызу | - | 1 | ||
4 | Зайырлылық және дінтану негіздері | - | 1 | ||
5 | Діни сауаттылықты қалыптастыру негіздері | 1 | - | ||
Жеке және топтық консультациялар; белсенді қозғалыс сипатындағы сабақтар | 1 | 1 | |||
1 | Робототехника | 1 | |||
2 | Менің Туған Өлкем | 1 | |||
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 36 | 38 | |||
10-сыныпқа арналған жұмыстық оқу жоспары
Жаратылыстану-математикалық бағыты,
Жаратылыстану бағдары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағат |
Апталық | ||
1. Инвариантты компонент | ||
Міндетті пәндер | ||
І | Математика және информатика | 6 |
1 | Алгебра және анализ бастамалары | 4 |
2 | Геометрия | 2 |
3 | Информатика | 2 |
4 | Қазақ тілі | 1 |
5 | Қазақ әдебиеті | 2 |
6 | Орыс тілі мен орыс әдебиеті | 2 |
7 | Ағылшын тілі | 3 |
9 | Қазақстан тарихы | 2 |
10 | Өзін-өзі тану | 1 |
11 | Дене шынықтыру | 3 |
12 | Алғашқы әскери және ТД | 1 |
Тереңдетілген таңдау пәндер | ||
14 | Физика | 4 |
15 | Биология | 4 |
Таңдау пәндері: стандартты деңгей | ||
16 | Дүниежүзі тарихы | 2 |
Таңдау курстары | ||
1 | Теңсіздікті шешу жолдары | 1 |
2 | География | 1 |
3 | Компьютерлік модельдеу (информатика) | 1 |
4 | Химия | 1 |
5 | Оқу дала жаттығулары | 1 |
6 | Графика және жобалау | 1 |
Вариативті оқу жүктемесі | ||
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 39 |
11-сыныпқа арналған жұмыстық оқу жоспары
Жаратылыстану-математикалық бағыты,
Жаратылыстану бағдары
№ | Оқу пәндері | Жүктеме, сағат |
Апталық | ||
1. Инвариантты компонент | ||
Міндетті пәндер | ||
І | Математика және информатика | 6 |
1 | Алгебра және анализ бастамалары | 4 |
2 | Геометрия | 2 |
3 | Информатика | 2 |
4 | Қазақ тілі | 1 |
5 | Қазақ әдебиеті | 2 |
6 | Орыс тілі мен орыс әдебиеті | 2 |
7 | Ағылшын тілі | 3 |
9 | Қазақстан тарихы | 2 |
10 | Өзін-өзі тану | 1 |
11 | Дене шынықтыру | 3 |
12 | Алғашқы әскери және ТД | 1 |
Тереңдетілген таңдау пәндер | ||
14 | Физика | 4 |
15 | Химия | 4 |
Таңдау пәндері: стандартты деңгей | ||
16 | Дүниежүзі тарихы | 2 |
Таңдау курстары | ||
1 | Абайтану | 1 |
2 | География | 1 |
3 | Компьютерлік модельдеу (информатика) | 1 |
4 | Биология | 1 |
5 | Кәсіпкерлік және бизнес | 1 |
6 | Графика және жобалау | 1 |
Вариативті оқу жүктемесі | ||
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 39 |
6 сынып ҮЙДЕ ОҚЫТУ
Жеңіл ақыл-ой кемістігімен | ||
№ | Білім салалары және оқу пәндері | Апталық сағат саны |
5 | ||
I | Гуманитарлық цикл | 4 |
1 | Қазақ тілі | 2 |
2 | Оқу және тіл дамыту | 1 |
3 | Орыс тілі | 1 |
4 | Қазақстан тарихы | |
II | Жаратылыс-математикалық цикл | 3 |
5 | Математика | 2 |
6 | Айналадағы әлем | 1 |
7 | Жаратылыстану | |
8 | География | |
III | Әлеуметтік бейімдеу және енбекке баулу | 1 |
14 | Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар | 1 |
ІV | Танымдық әрекетін түзеу и речи | 2 |
Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі | 10 |
11 СЫНЫП (ЖМБ)
ҮЙДЕ ОҚЫТУ
Пәндері | Апталық сағат | |
10 | ||
Инвариантный компонент | ||
Алгебра және анализ бастамалары | 3 | |
Геометрия | 1 | |
Информатика | 1 | |
Қазақ тілі | 1 | |
Қазақ әдебиеті | 2 | |
Орыс тілі мен орыс әдебиеті | 2 | |
Ағылшын тілі | 2 | |
Қазақстан тарихы | 2 | |
2 предмета | ||
Физика | 2 | |
Химия | ||
Биология | ||
География | 2 | |
1 предмет | ||
Дүниежүзі тарихы | ||
Кәсіпкерлік және бизнес | ||
Графика және жобалау | 1 | |
Құқық негіздері | ||
Инварианті сағат саны | 19 | |
19 |