2017-2018 оқу жылында жүргізген оқу-тәрбие жұмыстарының сараптамалық есебі » Средняя школа им.Абая
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы білім бөлімінің
"№9 Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(705)4651994
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2017-2018 оқу жылында жүргізген оқу-тәрбие жұмыстарының сараптамалық есебі
23
июль
2018

2017-2018 оқу жылында жүргізген оқу-тәрбие жұмыстарының сараптамалық есебі

2017-2018 оқу жылында жүргізген оқу-тәрбие жұмыстарының сараптамалық есебі

1.Пән мұғалімдері туралы базалық мәлімет


Талдау параметрлері\Оқу жылдары

2016-2017 оқу жылы

2017-2018 оқу жылы

Динамика +\-

Мұғалім саны

31

33

+2 % өскен

Жоғары білімдісі

30

30

 

Жоғарғы санатта

7

9

+2 %

І санатта

12

10

+2 %

ІІ санатта

2

4

+2 %

Санаты жоқ

10

10

 

Жас маманы

7

7

+2 %

Күндізгі бөлім

17

16

-2%

Сырттай бөлім

16

17

+2 %

Мамандығы сәйкес емес

жоқ

жоқ

жоқ

Зейнетке шығып істеп жатқаны

жоқ

жоқ

жоқ

2016-2017 оқу жылымен 2017-2018 оқу жылын салыстырғанда ұстаздардың саны екі пайызға артқан, 33 мұғалімнің 30 жоғары білімді, ал МАД тобы мен дене тәрбиесі (аяқталмаған жоғарғы оқу орнының соңғы курсында) пәнінің мұғалімдері арнаулы орта білімді. Өткен жылмен салыстырғанда жоғары санатқа тағы екі ұстаз, екінші санатқа екі ұстаз өтініш жазып куәлік алса, керісінше екінші санатты ұстаздар екі пайызға азайды. Білімдері мамандығына сәйкес емес ұстаздармен зейнет жастағы ұстаздар жоқ.

1.Оқушы контингенті

Оқу жылдары

Оқушы саны

Барлығы

1.

2016-2017 оқу жылы

МАД тобында: 24 оқушы

Бастауыш : 75 оқушы

Орта буын :113 оқушы

Жоғары Сынып: 32 оқушы

223/24

2.

2017-2018 оқу жылы

МАД тобында: 13 оқушы

Бастауыш : 77 оқушы

Орта буын :107 оқушы

Жоғары сынып: 34 оқушы

218/13

Динамика:

Бастауыш сыныптардың оқушылар санының динамикасы 2 пайызға; орта буын сыныптар аралығындағы оқушы санының динамикасы керісінше 6 пайызға кемуді көрсетті; жоғары сынып оқушылары 2 пайызға өсу динамикасын көрсетті

2016-2017 оқу жылымен 2017-2018 оқу жылдарын салыстырғанда

5 пайызға өсу динамикасы кеміген

 

Үлгерімі «жақсы» және «үздік» (оқытудың сапасы) оқушылардың үлесі, (%);


2017-2018 оқу жылы

 

 

 

Д/С

1

2

3

4

1-4

5

6

7

8

9

5-9

10

11

10-11

Барлығы
 1-11

І тоқсан оқушы саны

13

23

14

21

20

78

26

22

12

29

18

107

22

11

33

218

Казақ сыныптары бойынша:



3

4

3

10

4

6

1

4

2

17

2

1

3

30

Оқу озаты



5

7

7

19

8

5

4

11

4

32

10

5

15

66

Оқу екпіндісі



6

10

10

26

14

11

7

14

12

58

10

5

15

99

Үлгермеуші



14

21

20

78

26

22

12

29

18

107

22

11

33

218


2017-2018 оқу жылы

 

 

 

Д/С

1

2

3

4

1-4

5

6

7

8

9

5-9

10

11

10-11

Барлығы
 1-11

ІҮ тоқсан оқушы саны

13

23

13

21

20

77

26

22

12

28

18

106

21

13

34

217

Казақ сыныптары бойынша:

















Оқу озаты


6

3

6

3

18

4

6

3

5

3

21

3

1

4

43

Оқу екпіндісі


10

6

8

10

34

14

8

5

15

7

49

10

9

19

102

Үлгермеуші


7

4

7

7

25

8

8

4

8

8

36

8

3

11

72

Барлығы:

13

23

13

21

20

77

26

22

12

29

18

107

21

13

34

217

3.№ 9 Абай атындағы орта мектебі бойынша 2017-2018 оқу жылындағы үлгерімі «жақсы» және «үздік» (оқытудың сапасы) оқушылардың үлесі, (%);

2017-2018 оқу жылында барлығы 217\13 оқушы білім алды. Оның ішінде 1-4 сынып аралығында -78 оқушы, 5-9 сыныптар аралығында-106 оқушы, 10-11 сыныптар аралығында 33 оқушы білім алды.

  Алдыңғы ІІІтоқсанда 66,5 пайыз көрсеткіш көрсетті, 4 тоқсанда 66,8 пайызға, яғни 2 пайызға көтерілді. Алдыңғы тоқсан бойында төмен көрсеткіш көрсеткен 8Ә сынып (жетекшісі А.Сауранбекова), 9 (сынып жетекшісі Г.Абдралиева) сыныптар, жаңартылған білім беру бойынша оқитын 5А, 5Ә, 7 сыныптарымен үздіксіз жұмыс жүргізілді. Нақтырақ айтқанда жаратылыстану пәндері мен ағылшын, орыс тілдерінің жүргізілуі бақыланды, уәжі төмен оқушылармен жұмыстары тексеріліп бақылауға алынды. Ата-аналарымен байланыс жасалып сынып жетекшілерінің үздіксіз жұмыс жүргізілді, нәтижесінде төмендегідей көрсеткіш көрсетті.

Қазақ тілі пәні бойынша 2018 оқу жылының -тоқсан қорытындысы бойынша 5-11 сынып аралығында қазақ тілі пәнінен үлгерімі 100%, сапа 66%, 2 тоқсанменсалыстырғанда +6 % көтерілген . Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды

Қазақ әдебиетінен 4 - тоқсандағыкөрсеткіш бойынша үлгерімі -100%, сапа- 70%,ал 2 -тоқсанда сапа 67 % салыстырғанда + 3 % жоғары.

Оқу үлгерімі бойынша төменгі көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдерін қадағалау бірлестік жетекшілеріне және мектеп әкімшілігіне жүктелді

Қазақстан тарихы пәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 5-11 сынып аралығында Қазақстан тарихы пәнінен үлгерімі 100%, сапа 67%,3 тоқсанмен салыстырғанда +5 % көтерілген . Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды. 2 тоқсанда төмен көрсеткіш көрсеткен жаңартылған білім алатын 7 сынып оқушыларының жиынтық бағалауды тапсыруда жақсы нәтиже көрсетті. 9 сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс жүргізіліп, уәжі төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізілді

Дүниежүзі тарихы мен Құқық негізі пәні 4 тоқсанда алдыңғы жарты жылдықпен салыстырғанда 6 пайыз өсім

География пәні бойынша 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 5-11 сынып аралығында жаратылыстану және география пәндерінен үлгерімі 100%, сапа 67%, 3 тоқсанменсалыстырғанда 60 пайыздан 7 пайыз өсім көрсетіп отыр. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды. 2 тоқсанда төмен көрсеткіш көрсеткен жаңартылған білім алатын 7 сынып оқушыларының жиынтық бағалауды тапсыруда жақсы нәтиже көрсетті. 9 сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс жүргізіліп, уәжі төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізілді

Математика пәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 5-6 сынып аралығында математика пәнінен үлгерімі 100%, сапа 67%, 3 тоқсанменсалыстырғанда 50%, +17 % көтерілген . Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды.

Алгебра және геометрия пәндері бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 7-11 сынып аралығында алгебра пәні үлгерімі 100%, сапа 64%, 3 тоқсанмен салыстырғанда 9 пайызға көтерілген; геометрия пәні 65% 2 тоқсанменсалыстырғанда 7 % көтерілген . Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды.

Физика пәні бойынша 4 тоқсанда 65 пайыз 3 тоқсанмен салыстырғанда 8 пайызға өсім байқалды.

Информатика пәні бойынша 4 тоқсанда 70 пайыз көсетті алдыңғы тоқсанға қарағанда 5 пайыз көтерілген

3 тоқсанда төмен көрсеткіш көрсеткен жаңартылған білім алатын 7 сынып оқушыларының жиынтық бағалауды тапсыруда жақсы нәтиже көрсетті. 9 сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс жүргізіліп, уәжі төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізілді

Білім сапасын көтеруге қосымша жұмыстар жасауды ұйымдастыру сынып жетекшісіне, ал пән мұғаліміне әр оқушымен жеке жұмыс жасау тапсырылды.

Биология пәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 6-11 сынып аралығында пәннен үлгерімі 100%, сапа 68%, 3 тоқсанменсалыстырғанда 62%, +6 % көтерілген . Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасалып, екпінді оқушылар қосылды.

Химияпәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 7-11 сынып аралығында алгебра пәні үлгерімі 100%, сапа 66%, 3 тоқсанмен салыстырғанда 10 пайызға көтерілген;

2 тоқсанда төмен көрсеткіш көрсеткен жаңартылған білім алатын 7 сынып оқушыларының жиынтық бағалауды тапсыруда жақсы нәтиже көрсетті. 9 сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс жүргізіліп, уәжі төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізілді

Білім сапасын көтеруге қосымша жұмыстар жасауды ұйымдастыру сынып жетекшісіне, ал пән мұғаліміне әр оқушымен жеке жұмыс жасау тапсырылды.

Денетәрбиесі пәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 5-11 сынып аралығында пәннен үлгерімі 100%, сапа 100 пайыз, 3 тоқсанменсалыстырғанда өзгеріссіз . Барлық сынып оқушылардың пәнге қызықушылықтары өте жақсы

Технология және көркем еңбек пәндері бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 5-11 сынып аралығында пән үлгерімі 100%, сапа 85%, 3 тоқсанмен салыстырғанда 3 пайызға төмендеген;

АӘД пәні бойынша 2018 оқу жылының 3 -тоқсан қорытындысы бойынша 10-11 сынып аралығында пәннен үлгерімі 100%, сапа76 пайыз, 2 тоқсанменсалыстырғанда өзгеріссіз . Барлық сынып оқушылардың пәнге қызықушылықтары өте жақсы

Сызу пәні бойынша 2018 оқу жылының 4 -тоқсан қорытындысы бойынша 9 сынып сызу пәнінен үлгерімі 100%, сапа 72 пайыз, 3 тоқсанменсалыстырғанда өзгеріссіз .

Жаңартылған білім алатын 5А, 5Ә, 7 сынып оқушыларының дене тәрбиесі, көркем еңбек, музыка пәндері жиынтық бағалау бойынша жарты жылдықта ғана бағалатыны ескеріліп отырды. Оқушыларының ата-аналарымен дескрипторларымен таныстырылып, модерацияға түскен оқушылар жоқтығы туралы комиссия мүшелеріне ескертілді.

Білім сапасын көтеруге қосымша жұмыстар жасауды ұйымдастыру сынып жетекшісіне, ал пән мұғаліміне әр оқушымен жеке жұмыс жасау тапсырылды.







 Ұлттық бірыңғай тестілеудің орташа балын арттыру;

Пәндер

Орташа балы %

Динамика

2016-2017

2017-2018

1.

Оқу сауаттылығы

16,25%

14,3

-2

2.

Математикалық сауаттылық

14%

13

-1

3.

Қазақстан тарихы

15,3%

15,1

-0,2

4.

География

23

27,2

-4,2

5.

Физика

11%

27

+16

6.

Биология

29,7%

29,4

-0,3

7.

Химия

36,3%

25,6

-15

8.

Математика

21%

21,6

-0,6

9.

Тарих

24%

17,3

-7

10.

Қоғам

38%

12,5

-26

11.

Қазақ тілі

-

33

 

12.

Қазақ әдебиеті

-

33

 

13.

Ағылшын тілі

29%

-

 

Барлығы:

101,1 %

92,5


2016-2017 оқу жылында 12 баланың тек 8 оқушысы ғана ҰБТ қатысып 101 балл көрсетілген болса. 2017-2018 оқу жылында 13 оқушының барлығы ҰБТ қатысып 92,5 балл алдынды. Алдыңғы жылға қарағанда көрсеткіш 8,5 пайызға төмендеген. Барлық таңдау пәндерінде оқушының санына қарай төмендеу байқалған. Тек физика пәнінде балл қосылған.

№9 Абай атындағы орта мектебінде ағылшын тілінде оқытатын сыныптар жоқ.

Оқушылардың халықаралық, республикалық пәндік олимпиадалар мен ғылыми жоба жарыстарының жеңімпаздарының үлесі; 2017-2018 оқу жылында 2002 жылы дүниеге келген оқушылардың PISA-2018 халықаралық зерттеуіне №9 Абай орта мектебінін 19 оқушысы қатысты.

Мектептің робототехника кабинеттері жабдықталмаған;

№9 Абай орта мектебінің 2017-2018 оқу жылында 4мегабит/сек жылдамдықтан жоғары интернет желісіне қосылған, ішкі сымсыз Wi-Fi желісімен жарақтандырылған;

Сандық білім беру ресурстарын пайдаланушы («Kundelik.kz” жобасымен, «BILIM Land» білім беру платформасымен жұмыс, «Он-лайн» режимінде өткізілген іс-шаралар, т.б. ) педагогтардың белсенділігін арттыру үлесі, (ай сайынғы %); Мәлімет

2017-2018 оқу жылы бойынша №9 Абай орта мектебі BILIMLAND сайтына барлық мұғалімдер және оқушылар толықтай кірді. BILIMLAND сайты бойынша 22 аккаунт бар, ішінде қаралым саны 355 рет орындалған. Бұл аккаунттың барлығы пән мұғалімдеріне таратылып, әр пән мұғалімі өздерінің пәндеріне қажетті материялдарды пайдаланды.Соның ішінде пәнге қатысты видеосабақтар, видеоматериалдар, сабақ жоспарлары, тест материалдары, көптеген жаттығуларды мұғалімдер сабақта қолдана білді және әдіс алмасты. BILIMLAND сайтына тек мұғалімдер ғана емес оқушыларда кіріп, пәнге деген қызығушылықтары арта түсті.Оқушылардың білімін тексеру мақсатында itest бөлімі көп көмегін тигізді және оқушыларда жан-жақтылық пайда бола бастады, бұрын тек информатика пәнінде ғана компьютерде отырса енді барлық пәндерде компьютерді қолданды.Оның Оқушылар BILIMLAND cайты бойынша itest бөліміне және пән бойынша бөлінген бөлімдерге кіргендігін мәлімдеймін.

2017-2018 оқу жылы бойынша Kundelik.kzбарлық оқушы және ата-ана, мұғалім, мектеп директоры , орынбасарлары тіркелді. Мектеп ғимараты туралы мәліметтер менкабинеттер саны, тізім бойынша сынып оқушылары енгізілді. Директор – 1, Орынбасар - 2 , оқушы- 200, қызметкер- 29, мұғалім – 27, ата-ана – 60 енгізілді.

Kundelik.kz жобасы туралы мұғалімдер, ата-аналарға және оқушыларға түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Осы тақырыптар бойынша семинарлар мен дөңгелек үстелдер өткізілді. Мемлекет тапсырысымен жасалған видеороликтер мен нұсқулықтармен таныстырылды. Бұл жобаның бізге қандай жақсы мүмкіндіктері бар және ата-ана мен оқушының арасында қандай байланыс орнайтынын түсіндірілді.Мектепте болып жатқан барлық мағлұматтар, бағалар, сабақ кестесі, қоңырау кестесі, мұғалімі туралы мәліметтер, мерекелер туралы мәліметтермен ата-ана ,оқушы,мұғалім өзара байланыста болып көріп отыра алатыны туралы түсіндірілді.

Техникалық-шығармашылық бағыттағы үйірмелерге қатысатын оқушылардың қамтылу үлесі 2018-2019 оқу жылында жоспарланып отыр

№9 Абай атындағы ортамектебінде үйде оқыту бойыншажылдық типтік оқу жоспапарына сайжылдық 10 апталықсағат бөлінген. Ата-ана өтінішін негізге ала отырып, арнайы денсаулық сақтау министрлігінің 2015жылғы 30 қаңтардағы №44 бұйрығын басшылыққа ала отырып, мектепте 4.09.2017ж №202/3 бұйрық шығарылды. Осы бұйрық негізінде мектепте арнайы бұрыш жасалынып, ережеге сай, ата-ана келісімімен сабақ кестесі түзілді.

Оқушының аты- жөні

Туған күні, айы, жылы

ИНН

Сыныбы

мекен-жайы

тел.номері

ата-анасы туралы мәлімет

психодиогностикалық картасы

қорытынды

1

Жамалбек

Алмат Сағынғалиұлы

29.10.

2003

031029500128

8

Қошқарата ауылы,

Абай № 32

Әбдікеров Сағынғали Жамалбекұлы

(жұмыссыз)

Сенбаева Қаракөз Мырзабекқызы

(жұмыссыз)

Миелобасты ликоз. Бас миына қан құйылу зардабынан болған сол жақты гемипарез, орташа айқын білінетін қимыл-қозғалыс бұзылысы

Жыл бойына аталған оқушымен мектеп психологы, әлеуметтік педагог және мектеп әкімшілігі тарапынан арнайы тренингтер мен сауалнамалар алынып, жұмыс жүргізілді. Аудандық білім бөлімі тарапынан берілген ақпараттық технология құралы (компьютер, интернет желісі) арқылы бала өз білімін тиянақты жетілдіріп отырды. Ата-анасымен жұмыс жыл бойына өз дәрежесінде жүргізілді